22 mesos !

Groupe Heracles

Quina vergonya… 22 mesos sense article aqui, si Xavi, el meu professor de català, visita el meu bloc, segur que pensi que soc un mal alumne.

Doncs, tinc moltes noticies i per començar, el canvi d’adressa, Nireblog tenquen el seu servico de bloc i proposa una mudança facila al WordPress : lourscat.wordpress.com es la nova adreça.

Ja he acabat el meu projecte A TRIBUTE TO MAN, un homenatge a l’home en català, francès i allemany.  Amb l’ajuda de Manuel Picart Tico del garatge Nogreda a Andorra, vaig poder fer fotos d’empreses i de servicos del govern qui utilisen camions MAN. A la primavera, faré fotos de transports de fluides i del tria de les deixalles.

Aquest estiu, la Marjolaine ha decidit de anar-se definitivament d’Andorra. Doncs avui visc al mig entre Andorra i la Vall de Laguar, a prop de Dénia. Aqui hi ha el nostre bloc en francès de la casa : calleanglada.blogspot.com.

Esperem que no prengui’m 22 messos per escriure un novel article !

Autor: l'Ours

Paysan du web au service d'internet depuis 1995.

Deixa un comentari

